Klient
Regulamin świadczenia usług
(obowiązuje od 1 listopada 2025 roku)
§ 1
Postanowienia ogólne
1) Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z Usług świadczonych w ramach działalności gospodarczej prowadzonej pod firmą Beata Petrova Kosmetologia i Fizjoterapia, ul. Rudnickiego 3A/8H,
01-858 Warszawa, NIP: 966 130 36 47, zwanej dalej: „Usługodawcą”.
2) Stałym miejscem realizacji Usług świadczonych przez Usługodawcę jest lokal nr 8H położony w Warszawy przy ul. Rudnickiego 3a, 01-858 Warszawa, zwany dalej” „Gabinetem”. Jednocześnie, za wcześniejszym porozumieniem z klientem możliwym jest świadczenie Usług poza Gabinetem, na przykład w miejscu zamieszkania lub siedziby klienta.
3) Usługodawca zaleca zapoznanie się z treścią Regulaminu przed przystąpieniem do realizacji jakiejkolwiek usługi świadczonej przez Usługodawcę w ramach prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, zwanych dalej: „Usługami”.
4) Usługi świadczone są bezpośrednio przez Usługodawcę Beatę Petrovą, jak również przez zatrudnionych przez nią pracowników oraz współpracujących z Usługodawcą zleceniobiorców i innych partnerów Usługodawcy.
5) Skorzystanie z dowolnej Usługi przez klienta lub jej Rezerwacja jest równoznaczna z akceptacją przez klienta postanowień Regulaminu.
§ 2
Klienci
1) Klientem Usługodawcy może być każda osoba pełnoletnia, osoba niepełnoletnia powyżej 13 roku życia posiadająca pisemną zgodę swojego opiekuna prawnego lub osoba niepełnoletnia poniżej 13 roku życia pod warunkiem realizacji Usługi pod bezpośrednią opieką swojego opiekuna prawnego.
2) Dzieci poniżej 13 roku życia mogą przebywać na terenie Gabinetu, jednakże prosimy by znajdowały pod opieką ich opiekunów prawnych przez cały czas ich przebywania na terenie Gabinetu, tj. również przez okres wykonywania Usługi na rzecz opiekuna prawnego.
3) Klientem Usługodawcy może być wyłącznie osoba, której stan zdrowia w momencie świadczeniu Usługi nie jest przeciwwskazaniem co do jej realizacji. Z uwagi na dobro innych klientów oraz personelu Usługodawcy, prosimy o powstrzymanie się od przychodzenia do Gabinetu w trakcie choroby mogącej mieć wpływ na zdrowie i bezpieczeństwo innych osób znajdujących się w Gabinecie.
4) Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Usługi w wypadku uznania, iż stan zdrowia klienta zagraża bezpieczeństwu personelu Usługodawcy oraz innym klientom Usługodawcy.
§ 3
Rezerwacja Usług
1) Klient ma możliwość uzgodnienia rezerwacji świadczenia Usługi w danym terminie, zwaną dalej: „Rezerwacją”, poprzez kontakt telefoniczny, SMS lub za pośrednictwem aplikacji WhatsApp pod numerami telefonu wskazanymi przez Usługodawcę na stronie internetowej https://petrova.pl/ oraz na wizytówkach Usługodawcy. Usługi można rezerwować również w aplikacji Booksy. Rezerwacje w aplikacji Booksy są dostępne wyłącznie za przedpłatą.
2) Uprzejmie prosimy o korzystanie z metod Rezerwacji wskazanych w pkt. 1. Z uwagi na rodzaj prowadzonej działalności, Usługodawca nie posiada możliwości na regularne sprawdzanie wiadomości wysyłanych za pośrednictwem e-mail oraz aplikacji Messenger.
3) Przyjęcie Rezerwacji zostanie potwierdzone wiadomością SMS w dniu jej przyjęcia.
4) Ze względu na charakter prowadzonej działalności wskazujemy, iż nie zawsze możliwym jest odebranie połączeń telefonicznych, w szczególności w sytuacji, gdy cały personel jest w trakcie świadczenia Usług na rzecz klientów. Jednocześnie zapewniamy, iż oddzwonimy niezwłocznie po zakończeniu świadczenia Usług przez któregoś z członków personelu Usługodawcy.
5) Celem dokonania Rezerwacji, klient zobowiązany jest do podania imienia i nazwiska osoby, na rzecz której będzie realizowana Usługa oraz numeru telefonu kontaktowego. O rezerwacji klient jest informowany w dniu jej przyjęcia.
6) W trosce o ułatwienie komunikacji z klientem w dniu poprzedzającym planowaną Usługą Usługodawca skontaktuje się z klientem w celu potwierdzenia jego obecności.
7) Klient może odwołać lub zmienić Rezerwację najpóźniej na 24 godziny przed jej terminem. W wypadku odwołania Rezerwacji później niż na 24 godziny przed jej terminem lub w przypadku niestawienia się w terminie wskazanym w Rezerwacji, klient obowiązany jest uiścić na rzecz Usługodawcy opłatę manipulacyjną w wysokości 123 złotych brutto. Opłata manipulacyjna pobierana jest przy okazji płatności za najbliższą kolejną Usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz danego klienta.
8) Klienci zobowiązani są do informowania o konieczności odwołania lub modyfikacji Rezerwacji, w sposób niezwłoczny od momentu zaistnienia po ich stronie zdarzenia powodującego konieczność odwołania lub modyfikacji Rezerwacji.
9) Celem realizacji Usługi wskazanej w Rezerwacji klient jest zobowiązany przyjść punktualnie, zgodnie z terminem wskazanym w Rezerwacji.
10) Usługodawca zastrzega sobie prawo do niewykonania Usługi na rzecz klienta, który dokonał Rezerwacji w wypadku jego pojawienia się w Gabinecie z opóźnieniem przekraczającym 15 minut.
11) W wypadku spóźnienia klienta, Usługodawca zastrzega sobie prawo do skrócenia czasu realizacji Usługi, o czym klient zostanie poinformowany przed przystąpieniem do jej wykonania. Za tak wykonaną Usługę klient obowiązany jest zapłacić pełną cenę.
12) Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania Rezerwacji na rzecz klienta w ograniczonych porach dnia lub poprzez wpisanie na listę rezerwową, przy dokonywaniu Rezerwacji przez klienta, który co najmniej dwukrotnie w przeszłości odwołał Rezerwację później niż na 24 godziny przed jej terminem lub nie stawił się Gabinecie w terminie wskazanym w Rezerwacji.
13) Usługodawca zastrzega sobie prawo do pobierania i wyznaczenia wysokości zadatku przy dokonywaniu Rezerwacji przez klienta, który co najmniej trzykrotnie w przeszłości odwołał Rezerwację później niż na 24 godziny przed jej terminem lub nie stawił się Gabinecie w terminie wskazanym w Rezerwacji. O obowiązku zapłaty zadatku i jego wysokości klient zostanie poinformowany przed dokonaniem Rezerwacji.
14) Odwołanie Rezerwacji później niż na 24 godziny przed jej terminem lub niestawiennictwo Klienta w Gabinecie w terminie wskazanym w Rezerwacji, skutkuje zatrzymaniem wpłaconego zadatku.
§ 4
Świadczenie Usług
1) Usługodawca świadczy oferowane przez siebie Usługi przede wszystkim w Gabinecie. Jednakże za wcześniejszym porozumieniem z klientem możliwym jest świadczenie Usług poza Gabinetem, na przykład w miejscu zamieszkania lub siedziby klienta.
2) Przed przystąpieniem do realizacji Usługi, personel Usługodawcy przeprowadza z klientem wywiad celem ustalenia aktualnego i przeszłego stanu zdrowia klienta, przyjmowanych przez niego leków oraz przebytych zabiegów medycznych i kosmetycznych w celu wykluczenia wszelkich przeciwwskazań co do wykonania Usługi.
3) Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Usługi w wypadku stwierdzenia przez personel Usługodawcy w toku wywiadu istotnych przeciwwskazań zdrowotnych do wykonania Usługi.
4) Klienci, ze względu na własne dobro i bezpieczeństwo zobowiązani są do udzielania personelowi Usługodawcy wyłącznie odpowiedzi zgodnych ze stanem faktycznym.
5) W wypadku nieudzielenia odpowiedzi przez klienta na pytanie zadane przez personel Usługodawcy dotyczące przede wszystkim aktualnego i przeszłego stanu zdrowia klienta, przyjmowanych przez niego leków oraz przebytych zabiegów medycznych, kosmetycznych i estetycznych, Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Usługi na rzecz tego klienta.
6) Usługodawca w ramach świadczenia Usług, w sposób restrykcyjny przestrzega wszelkich wymogów sanitarnych określonych przez Państwową Inspekcję Sanitarną, w szczególności w zakresie utrzymania porządku i dezynfekcji stanowisk, przy których świadczone są Usługi.
7) Personel Usługodawcy podczas świadczenia Usług korzysta wyłącznie z rękawiczek jednorazowych, a w przypadku, gdy specyfika świadczonej Usługi tego wymaga, także z maseczek jednorazowych.
8) Personel Usługodawcy podczas świadczenia Usług korzysta ze zdezynfekowanych jednorazowych narzędzi, zaś narzędzia wielokrotnego użytku są poddawane myciu, dezynfekcji i sterylizacji po każdym użyciu.
9) Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za powikłania po zabiegowe wynikające z podania przez klienta nieprawdziwych informacji lub zatajenia informacji przez klienta, o które był on pytany przed realizacją Usługi przez personel Usługodawcy.
10) Klienci zobowiązani są do wyciszenia telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych w trakcie przebywania w Gabinecie.
11) Korzystanie z telefonów komórkowych przez Klientów w trakcie świadczenia na ich rzecz Usług jest możliwe. Jednakże, w wypadku korzystania z nich w sposób emitujący dźwięk, prosimy o założenie słuchawek, tak by dźwięk nie przeszkadzał innym klientom przebywającym w Gabinecie.
12) Klientów, którzy przychodzą do Gabinetu z dziećmi, prosimy o zapewnienie opieki nad nimi również w trakcie wykonania Usługi, celem niezakłócania spokoju innym klientom przebywającym w Gabinecie.
13) Spożywanie jedzenia i napojów przez Klientów w trakcie świadczenia na ich rzecz Usług jest możliwe. Prosimy jednak o ich niespożywanie w sytuacji, gdy jest to niebezpieczne dla ich zdrowia ze względu na rodzaj wykonywanej Usługi, w szczególności, gdy Klient w trakcie jej wykonywania znajduje się w pozycji leżącej na plecach.
14) Klienci zobowiązani są do niewprowadzania jakichkolwiek zwierząt do Gabinetu.
15) Na terenie Gabinetu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych
i e-papierosów a także spożywania napojów alkoholowych.
§ 5
Płatność
1) Klient może dokonać płatności za wykonaną Usługę lub dokonać uiszczenia zadatku w Gabinecie za pomocą gotówki, karty płatniczej, płatności BLIK, kartą podarunkową zakupioną u Usługodawcy, a także przelewem bankowym na rachunek wskazany przez Usługodawcę.
2) Cennik Usług dostępny jest w Gabinecie oraz na stronie internetowej https://petrova.pl/gabinet-kosmetyczny/klient#cennik.
3) Usługodawca zastrzega sobie prawo do dowolnego przyznawania rabatów.
4) Usługodawca zastrzega, iż wszelkie rabaty i promocje u Usługodawcy nie podlegają łączeniu się, chyba że ich odrębny regulamin stanowi inaczej.
§ 6
Stałe rabaty
1) Usługodawca przewiduje rabaty obowiązujące stale w ramach świadczonych Usług.
2) W wypadku wykupienia pakietu kilku Usług tego samego rodzaju lub różnego rodzaju, lecz o tej samej cenie, klientowi przysługują następujące rabaty:
a) w wypadku zakupu pakietu 3 jednakowych Usług, klientowi przysługuje rabat w wysokości 8% łącznej ceny Usług wchodzących w skład pakietu. Niniejszy pakiet ma charakter okresowy i uprawnia do wykonania zawartych w nim Usług w przeciągu 3 miesięcy od dnia ich zakupu;
b) w wypadku zakupu pakietu 6 jednakowych Usług, klientowi przysługuje rabat w wysokości 15% łącznej ceny Usług wchodzących w skład pakietu. Niniejszy pakiet ma charakter okresowy i uprawnia do wykonania zawartych w nim Usług w przeciągu 6 miesięcy od dnia ich zakupu;
c) w wypadku zakupu pakietu 10 jednakowych Usług, klientowi przysługuje rabat w wysokości 20% łącznej ceny Usług wchodzących w skład pakietu. Niniejszy pakiet ma charakter okresowy i uprawnia do wykonania zawartych w nim usług w przeciągu 12 miesięcy od dnia ich zakupu.
3) W wypadku skorzystania przez klienta z Usług świadczonych przez Usługodawcę, przysługuje mu w dniu świadczenia Usługi rabat na zakup kosmetyków oferowanych w sprzedaży w Gabinecie Usługodawcy w wysokości:
a) 10% łącznej kwoty zakupionych kosmetyków, przy zakupie od 1 do 3 produktów;
b) 15% łącznej kwoty zakupionych kosmetyków, przy zakupie od 4 do 6 produktów;
c) 20% łącznej kwoty zakupionych kosmetyków, przy zakupie od 7 produktów.
4) W wypadku skorzystania przez klienta z Usług świadczonych przez Usługodawcę w dniu urodzin klienta, przysługuje mu w dniu świadczenia Usługi rabat na zakup kosmetyków oferowanych w sprzedaży w Gabinecie Usługodawcy w wysokości 50% wartości wykonanej Usługi. Fakt urodzin klienta w danym dniu weryfikowany jest za okazaniem przez klienta ważnego dokumentu potwierdzającego jego tożsamość. Rabat określony w niniejszym punkcie jest udzielany, jeżeli klient w przeciągu 12 miesięcy przed dniem, w którym ma mu zostać udzielony rabat, skorzystał z Usług Usługodawcy co najmniej sześciokrotnie.
§ 7
Polityka ochrony danych osobowych
Usługodawca w ramach świadczenia Usług w Gabinecie prowadzi politykę bezpieczeństwa danych osobowych opisaną dokumencie Polityka Ochrony Danych Osobowych, którego treść dostępna jest na stronie https://petrova.pl/ oraz w Gabinecie.
§ 8
Reklamacje
1) Klientowi przysługuje prawo do reklamacji Usługi zrealizowanej przez Usługodawcę.
2) Reklamację należy złożyć osobiście w Gabinecie lub listem poleconym na adres ul. Rudnickiego 3A/8H, 01-858 Warszawa.
3) Usługodawcy na rozpatrzenie reklamacji przysługuje termin 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.
4) Klient ma prawo żądać zwrotu całości lub części kosztów Usługi albo wykonania nieodpłatnych poprawek, jeżeli reklamacja zostanie uznana przez Usługodawcę za zasadną.
5) W wypadku uznania reklamacji za niezasadną przez Usługodawcę, klient ma prawo odwołać się od tej decyzji do Usługodawcy w ciągu 14 dni. Na rozpatrzenie odwołania, Usługodawca ma 14 dni od dnia jego otrzymania.
6) Wniesienie reklamacji przez klienta nie zwalnia go z obowiązku zapłaty ceny za wykonaną Usługę.
§ 9
Postanowienia Końcowe
1) Każdy klient ma prawo wglądu do aktualnego Regulaminu oraz cennika Usług.
2) Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu i cennika Usług.
3) Aktualna wersja Regulaminu znajduje się na stronie internetowej https://petrova.pl oraz w Gabinecie.
4) Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług powinny być w pierwszej kolejności rozwiązywane w sposób polubowny.
5) Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie, a jego aktualna wersje jest dostępna w Gabinecie i na stronie www.petrova.pl.
Przywileje stałego klienta
1
Pakiet zabiegów: 5 plus 1 gratis – Klient wykupuje (opłaca z góry 5 zabiegów) szósty w serii otrzymuje gratis.
2
Pakiet 10 zbiegów - 20% taniej
3
Gdy Klientka poleca nasz gabinet np. koleżance i koleżanka staje się nasza Klientką – osoba polecająca otrzymuje prezent.
4
Klient podczas zabiegu może zakupić polecane kosmetyki pielęgnacyjne z 10% zniżką lub otrzymuje karnet w wysokości 10% wartości wykonanego zabiegu do wykorzystania na zakup kosmetyków. Karnet ważny jest 14 dni od daty zabiegu.
5
Rejestrując się do naszej bazy Klientów można zbierać punkty za każdy zakupiony zabieg lub kosmetyk, które następnie można wymienić na kolejne zabiegi i kosmetyki. Szczegóły w gabinecie.
6
Stałe Klientki (minimum 12 zabiegów w ciągu roku kalendarzowego) w dniu urodzin otrzymują 50% rabatu na wybrany zabieg (oferta zabiegów do wyboru dostępna w gabinecie).
