Klient

Regulamin

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG W CZASIE EPIDEMII COVID-19

  • Zapisy na zabiegi, konsultacje lub zakupy kosmetyków i kart podarunkowych można dokonywać tylko i wyłącznie telefonicznie lub SMS-owo.
  • W razie wątpliwości co do stanu zdrowia prosimy kontakt i przełożenie wizyty.
  • Twoja punktualność jest kluczowa.
  • Przyjdź sam/a, gdyż ze względów na sytuację epidemiczną nie możemy wpuszczać osób towarzyszących, dzieci ani psów. Jeżeli zabieg zapisane jest dziecko, prosimy by rodzić był obecny tylko na początku i na końcu zabiegu.
  • Jeżeli przyjechałaś/przyjechałeś rowerem lub hulajnogą przypnij je na zewnątrz.
  • Jeżeli przyjechałaś/przyjechałeś dużo wcześniej, zadzwoń aby dowiedzieć się czy możesz już wejść do gabinetu, a jeśli nie to prosimy pójdź na spacer lub poczekaj w pobliżu.
  • O ile jest to możliwe noś maskę, nawet w trakcie zabiegu – nasze maski chronią Ciebie, a Twoja maska chroni nas i resztę Klientek/Klientów.
  • Nie dzwoń do drzwi; po przyjściu skontaktuj się telefonicznie z terapeutką i postępuj zgodnie z jej instrukcją.
  • Po wejściu do naszego gabinetu obowiązkowo zdezynfekuj ręce i telefon komórkowy, jeżeli będziesz z niego korzystał/korzystała podczas zabiegu.
  • Wypełnij ankietę epidemiologiczną i wpisz wskazaną przez termometr temperaturę Twojego ciała, a następnie odłóż długopis do szklanki z napisem „użyte”
  • Udaj się bezpośrednio do wskazanego pokoju/miejsca zabiegowego.
  • Poczekalnia jest nieczynna. Nie zostawiaj swoich rzeczy w poczekalni. Nie ma czasopism, ani książek. Wodę otrzymasz w jednorazowej butelce.
  • Nie mamy ogólnodostępnych testerów. Jeżeli masz ochotę coś przetestować, powiedz nam o tym – przygotujemy dla Ciebie tester do wypróbowania w domu.
  • Generalnie staraj się niczego nie dotykać, a jeżeli musisz zapytaj nas jak to zrobić w sposób bezpieczny.
  • Jeżeli zabieg dotyczy twarzy i musisz zdjąć maseczkę my dodatkowo zabezpieczymy siebie i Ciebie poprzez założenie przyłbicy.
  • Na zakończenie zabiegu dotyczącego twarzy otrzymasz od nas nową maseczkę jednorazową.

MY ZE SWOJEJ STRONY DEKLARUJEMY, ŻE

  • Po każdym zabiegu dezynfekujemy stanowiska zabiegowe.
  • Czyścimy i dezynfekujemy klamki, włączniki światła, miejsce trzymania odzieży i rzeczy osobistych, baterie łazienkowe, sedes, drzwi, terminal kart płatniczych.
  • Tam gdzie jest to możliwe stosujemy jednorazowe narzędzia i środki ochrony.
  • Przerwy techniczne między zabiegami trwają między 30 a 60 minut, w zależności od wykonanego zabiegu i ilości czasu jaki spędził/a u nas Klient/ka.
  • W trosce o Twoje zdrowie prowadzimy bardzo higieniczny tryb życia – zakupy robimy zdalnie przez internet lub telefon, jedzenie zamawiamy z dostawą do domu, nie uczęszczamy na żadne imprezy, nie korzystamy z komunikacji miejskiej.

Przywileje stałego klienta

1

Pakiet zabiegów: 5 plus 1 gratis – Klient wykupuje (opłaca z góry 5 zabiegów) szósty w serii otrzymuje gratis.

2

Pakiet 10 zbiegów - 20% taniej

3

Gdy Klientka poleca nasz gabinet np. koleżance i koleżanka staje się nasza Klientką – osoba polecająca otrzymuje prezent.

4

Klient podczas zabiegu może zakupić polecane kosmetyki pielęgnacyjne z 10% zniżką lub otrzymuje karnet w wysokości 10% wartości wykonanego zabiegu do wykorzystania na zakup kosmetyków. Karnet ważny jest 14 dni od daty zabiegu.

5

Rejestrując się do naszej bazy Klientów można zbierać punkty za każdy zakupiony zabieg lub kosmetyk, które następnie można wymienić na kolejne zabiegi i kosmetyki. Szczegóły w gabinecie.

6

Stałe Klientki (minimum 12 zabiegów w ciągu roku kalendarzowego) w dniu urodzin otrzymują 50% rabatu na wybrany zabieg (oferta zabiegów do wyboru dostępna w gabinecie).

Galeria "przed i po"